مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-28سياسي

تحریم های آمریکا هیچ اثری ندارد


آمریکا دشمن شناخته شده ای است و تحریم های آن برای نیروی انتظامی و سپاه و در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور ایران اسلامی هیچ اثری ندارد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آمریکا دشمن شناخته شده ای است و تحریم های آن برای نیروی انتظامی و سپاه و در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور ایران اسلامی هیچ اثری ندارد.

سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در دیدار فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: سپاه و ناجا با اجرای ماموریت های مشترک همواره در کنار هم بودند و در شرایط فعلی با اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیز در مسیر خدمت به مردم گام برداشته ایم و اگر این طرح اجرا نمی شد شاهد خیلی از مشکلات بودیم.

وی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی از سوی آمریکا افزود: آمریکا دشمن شناخته شده ای است و تاکنون با تحریم های که در حوزه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی انجام داده شکست خورده، و امروز با تحریم نیروی انتظامی هم شکست خواهد خورد و این تحریم های هیچ اثری نخواهد داشت.

ناظری خاطر نشان کرد: بحمد الله نیروی انتظامی جایگاه مردمی بسیار خوبی دارد و با روحیه ایثارگری انجام ماموریت می کند و در ماموریت های خاص با مشارکت سپاه در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام گام بر می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا هیچ اثری ندارد

تحریم های آمریکا هیچ اثری ندارد