مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-28حوادث

مروری بر ماجرای فوت زن کَپرنشین


فوت زنی کپرنشین در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه در پی تخریب آلونک کوچکش، این روزها در فضای مجازی و رسانه ها سر و صدایی به پا کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه فوت زنی "کپرنشین" در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه در پی تخریب آلونک کوچکش، این روزها در فضای مجازی و رسانه ها سر و صدایی به پا کرده است.

موضوعی که تا نظریه پزشکی قانونی اعلام نشود نمی توان اظهار نظر دقیقی درباره آن داشت.

چند روز پیش بود که خبری پیرامون مرگ زنی کپرنشین که نیروهای اجراییات شهرداری محل سکونت او و دخترش را تخریب کرده بودند در فضای مجازی منتشر شد.

فیلمی نیز از این واقعه بیرون آمد که نشان می داد نیروهای شهرداری در تخریب آلونک محقر این پیرزن که به گفته مسئولین شهرداری به صورت غیرقانونی ساخته شده، برخورد نامناسبی داشته اند.

اگر چه هنوز علت دقیق مرگ این پیرزن کپرنشین از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده، اما انتشار این خبر در سطح جامعه واکنش های مسئولین مرتبط را در پی داشت و در اولین گام دادسرای کرمانشاه به ماجرا ورود کرد.

ورود دستگاه قضایی به ماجرا مهدی قنادی مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه روز پنجم خرداد از ورود دادسرا به این موضوع خبر داد و گفت: منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان درخصوص علت مرگ فرد متوفی در این ماجرا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر ماجرای فوت زن کَپرنشین

مروری بر ماجرای فوت زن کَپرنشین