مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-28سياسي

نمایندگی یعنی نوکری مردم/خیانت به رای مردم با پیگیری های منطقه ای و حزبی


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگی نوکری مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر گفت: صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست و اراده توده های مردم باشد نه به محل و فرصتی برای جولان و یکه تازی احزاب و باندهای قدرت طلب، انحصارطلب و تمامیت خواه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه نماینده عصاره فضائل امت و مجلس خانه ملت و نماد مردم سالاری دینی است، عنوان کرد: هیچ صدایی در مجلس نباید از صدای مردم بالاتر باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری، اولویت مجلس باید توجه به طبقات ضعیف جامعه، دهک های کمتر برخوردار و در معرض آسیب باشد.

روشنفکر ابراز کرد: مجلس می تواند بسته های فوری، کوتاه مدت و برنامه بلند مدت برای تورم و حل مسئله معیشت پیش بینی نماید، مسئله اصلی مجلس باید توجه بیش از پیش به اقتصاد بویژه موضوع مهم و بنیادی جهش تولید باشد.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه افزایش میزان تولید و مبارزه با قاچاق کالا دو دستور کار حیاتی برای مجلس یازدهم باید باشد،  افزود: باید همه راه ها را بر روی قاچاق بست تا تولید ملی شکوفا شود و با وسواس منابع را به سمت تولید داخلی هدایت کرد و باید فرهنگ مصرف داخلی را نهادینه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی یعنی نوکری مردم/خیانت به رای مردم با پیگیری های منطقه ای و حزبی

نمایندگی یعنی نوکری مردم/خیانت به رای مردم با پیگیری های منطقه ای و حزبی