مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-28سياسي

مبارزه با فساد درون و برون سازمانی در اولویت اقدامات قرار گیرد


با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه بر تحول در دستگاه قضا، مبارزه با فساد درون و برون سازمانی در اولویت اقدامات قرار گیرد.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری استان مرکزی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه بر تحول در دستگاه قضا، مبارزه با فساد درون و برون سازمانی در اولویت اقدامات قرار گیرد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در آیین تجلیل از شعب برتر دادگاه های عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: ابلاغات الکترونیکی باید در راستای امتیاز دهی به کارکنان در اولویت باشد و برای دفاتر خدمات الکترونیکی محدودیت ایجاد کنیم تا مراجعینی که درخواست خود را در سامانه ثنا ثبت نکرده اند ثبت پرونده نشوند چراکه این افراد جایگاهی در خدمات الکترونیک ندارند.

وی افزود: اقدامات جهادی و انقلابی باید در دستور کار قرار گیرد، نظم و انضباط تنها به معنای ورود و خروج کارکنان بر مبنای ساعات اداری نیست و پرسنل دستگاه قضا با تفکر انقلابی و عمل جهادی نباید در رسیدگی به پرونده ها تنها به این مقطع زمانی بسنده کنند.

رییس دادگستری استان مرکزی با اشاره به دوران تحول در قوه قضاییه و اقدامات انجام شده در دستگاه قضا با بیان اینکه این اقدامات هرچند زیاد بوده اما کافی نیست، ادامه داد : در این خصوص باید منویات مقام معظم رهبری و رییس قوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد درون و برون سازمانی در اولویت اقدامات قرار گیرد

مبارزه با فساد درون و برون سازمانی در اولویت اقدامات قرار گیرد