مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-28سياسي

طرح «کاسب مهدوی» توسط روحانیون خراسان شمالی اجرا شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح «کاسب مهدوی» توسط روحانیون استان به اجرا در آمد و طی آن طلاب به کسبه مراجعه کرده و با کمک خیرین بدهی های دفتری افراد ضعیف تسویه شد.

- بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح کاسب مهدوی توسط روحانیون استان به اجرا در آمد و طی آن طلاب به کسبه مراجعه کرده و با کمک خیرین بدهی های دفتری افراد ضعیف تسویه شد.

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: روحانیون و فعالان مذهبی و قرآنی خراسان شمالی در راستای مبارزه با کرونا فعالیت های گسترده ای انجام دادند که از جمله آن می توان به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن در مناطق کم برخوردار، ضدعفونی کردن معابر و محل های پر تردد و در ابتدای شیوع کرونا، آگاه سازی شهروندان از خطرات ویروس اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی قربانی کردن تعدادی احشام و توزیع آن بین نیازمندان در جهت رفع بلا را دیگر فعالیت فعالان مذهبی استان عنوان کرد و ادامه داد: در این مدت کلاس ها و منابر مجازی دایر بود.

وی افزود: در محله های محروم شهرستان ها طرح کاسب مهدوی به اجرا در آمد و طی آن روحانیون به کاسب ها مراجعه کرده و با کمک خیرین بدهی های دفتری افراد ضعیف جامعه که توانایی پرداخت قرض خود را نداشتند، تسویه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کاسب مهدوی» توسط روحانیون خراسان شمالی اجرا شد

طرح «کاسب مهدوی» توسط روحانیون خراسان شمالی اجرا شد