مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 21:552020-05-27اجتماعي

منابع طبیعی مجوزی برای جاده کشی در کوه الوند صادر نکرده است


طی روزهای اخیر تصاویری از فعالیت لودرهایی در مسیر قله الوند منتشر شده که در حال تخریب کوه هستند.

باوجود اینکه گفته می شود این اقدام با مجوز اداره منابع طبیعی درحال انجام است، - طی روزهای اخیر تصاویری از فعالیت لودرهایی در مسیر قله الوند منتشر شده که در حال تخریب کوه هستند.

باوجود اینکه گفته می شود این اقدام با مجوز اداره منابع طبیعی درحال انجام است، مدیرکل منابع طبیعی استان همدان می گوید که این اداره هیچگونه مجوزی برای این کار صادر نکرده است و اکنون در حال بررسی است که این جاده کشی راه شکافی و تخریب مسیر است یا اصلاح آن.

اسفندیار خزایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اداره منابع طبیعی استان همدان درخصوص جاده کشی در مسیر کوهستان الوند مجوزی صادر نکرده است.

البته باید این نکته را در نظر گرفت که مدیریت بخشی از شهر همدان بر اساس مصوبه شورای عالی معماری برعهده اداره راه و شهرسازی استان است.

بر این اساس، حریمی تعیین شده است که مدیریت داخل حریم با اداره راه و شهرسازی و مدیریت خارج از آن با اداره منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان با اشاره به اینکه بخشی از این جاده کشی در حریم اداره راه و شهرسازی و بخش دیگر آن در حریم منابع طبیعی رخ داده است، گفت: منابع طبیعی استان همدان هیچگونه مجوزی را برای این جاده کشی صادر نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی مجوزی برای جاده کشی در کوه الوند صادر نکرده است

منابع طبیعی مجوزی برای جاده کشی در کوه الوند صادر نکرده است