مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 20:052020-05-27سياسي

مجلس یازدهم رسالت سنگینی برای رفع مشکلات بر عهده دارد


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تأکید کرد: مجلس یازدهم رسالت سنگینی برای رفع مشکلات موجود مانند تورم کمرشکن، بیکاری، بی عدالتی و فساد بر عهده خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم در بیانیه ای تصریح کرد: هفتم خردادماه سال 1399، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

شروع به کار مجلس انقلابی یازدهم با پیام عمیق، دقیق و راهبردی مقام معظم رهبری به سان خون تازه ای است که به رگ های نظام و جان های مردم خسته از سال ها مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از ضعف مدیریت ها و سوء تدبیرها تزریق می شود.

در ادامه می خوانیم: مجلس یازدهم در این مقطع حساس، رسالت بزرگ و سنگینی برای حل مشکلات موجود مانند تورم کمرشکن، بیکاری، بی عدالتی و فساد و بازگرداندن امید و اعتماد عمومی بر عهده خواهد داشت.

در بخش دیگری آمده است: مجلس باید با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و نگاه راهبردی به مطالبات و انتظارات به حق مردم، با ایفای دقیق و کامل دو وظیفه قانون گذاری و نظارتی، شهد شیرین نعمت مجلس انقلابی و کارآمدی مدیریت جهادی را به ملت شریف و عزیز ایران اسلامی چشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم رسالت سنگینی برای رفع مشکلات بر عهده دارد

مجلس یازدهم رسالت سنگینی برای رفع مشکلات بر عهده دارد