مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 19:052020-05-27پزشكي

چگونه با اندوه ناشی از شیوع کرونا کنار بیاییم؟


بیماری کووید 19 جان تعداد قابل توجهی از مردم جهان را گرفته و خانواده های بسیاری در غم و اندوه از دست دادن عزیزان خود هستند.

- بیماری کووید 19 جان تعداد قابل توجهی از مردم جهان را گرفته و خانواده های بسیاری در غم و اندوه از دست دادن عزیزان خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوت یکی از اعضای خانواده یا دوستان نزدیک می تواند از جمله مشکل ترین بحران هایی باشد که فرد در طول زندگی تجربه می کند و آگاهی از چگونگی مواجه با این شرایط در بهبود وضعیت روحی و روانی حائز اهمیت است.

صحبت کردن در مورد مرگ با دوستان و اطرافیان و یاد کردن از فردِ از دست رفته می تواند در رویارویی و درکِ بهتر آنچه رخ داده مفید باشد.

در مقابل، نادیده گرفتن و پرهیز از مواجهه با این موضوع، به منزوی شدن و اختلال در روند مقابله با مشکلات روانیِ ناشی از این اتفاق منجر می شود.

در چنین شرایطی ممکن است فرد با انواع مختلفی از احساسات از جمله غم و عصبانیت مواجه شود که در وهله اول باید آنها را بپذیرد.

به گفته روانشناسان تمامی این احساسات طبیعی هستند و این نکته اهمیت دارد که فرد بداند چه زمانی دچار این احساسات می شود.

معمولا با گذر زمان و صحبت کردن با دیگران این اندوه کم رنگ تر می شود اما درصورتیکه فرد به دلیل وجود این حالات احساس استیصال و درماندگی داشته باشد ضرورت دارد با متخصص مشورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با اندوه ناشی از شیوع کرونا کنار بیاییم؟

چگونه با اندوه ناشی از شیوع کرونا کنار بیاییم؟