مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 17:452020-05-27اقتصادي

تعامل و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی زمینه ساز امنیت در جامعه است


هرچه ارتباط و همکاری دستگاه قضا با نیروی انتظامی در مبارزه با مظاهر فساد و برقراری نظم و امنیت در استان، بیشتر باشد به همان میزان سطح خدمات کیفی به مردم ارتقاء خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان یزد، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید پیشگیری از وقوع جرم بالاخص در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در سال جهش تولید اولویت کار خود قرار دهند، چرا که با حفظ امنیت پایدار می توان موانع رونق و جهش تولید را نیز از بین برد.

این مقام قضایی گفت: تلاش مضاعف دو دستگاه به منظور افزایش بیش از پیش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و توسعه امنیت در جامعه تاثیر بسزایی داشته و این تلاش ها باید در راستای اعتلای خدمت به مردم باشد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه همیشه پیشرو در گام دوم انقلاب بوده تصریح کرد: اقتدار ما امروزه در حوزه دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی برگرفته از اقتدار قوه قضاییه در حمایت از برخورد با هنجارشکنان و ناقضان ارزش ها است.

دهشیری در خصوص تقویت یگان حفاظت دادگستری ابراز کرد: یگان حفاظت دادگستری باید از لحاظ آموزش، امکانات، منابع انسانی و تامین کادر مناسب متناسب با ماموریت ها و رسالت های قضایی باشد که نیازمند تقویت و حمایت بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی زمینه ساز امنیت در جامعه است

تعامل و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی زمینه ساز امنیت در جامعه است