مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 17:152020-05-27سياسي

توزیع بیش از 15 هزار بسته کمک های مومنانه در عسلویه


در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه، بیش از 15 هزار بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت های مردمی و دولتی مستقر در شهرستان توسط سپاه کمیته امداد و مراکز خیریه آستان قدس رضوی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، سروان سجاد شیخیانی عصر امروز در سومین رزمایش کمک های مومنانه اظهار داشت: در جهت همیاری و حمایت از اقشار مختلف مردم و گسترش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله پیش بینی و اجرا شد.

 جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه تصریح کرد: مرحله اول رزمایش در آغاز ماه مبارک رمضان و مرحله دوم در نیمه مبارک رمضان و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد و امروز هم مرحله سوم برگزار شد.

وی بیان داشت: در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه، بیش از 15 هزار بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت های مردمی و دولتی مستقر در شهرستان توسط سپاه کمیته امداد و مراکز خیریه آستان قدس رضوی و.

به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا توزیع شد.

  جانشین فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: در تهیه بسته های کمک های مومنانه و همدلی منطقه چهارم ندسا، شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 15 هزار بسته کمک های مومنانه در عسلویه

توزیع بیش از 15 هزار بسته کمک های مومنانه در عسلویه