مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 16:552020-05-27ورزشي

وکیل برانکو: کوچکترین مصالحه ای نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایرنا، دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در رابطه با فرجام خواهی پرسپولیس در مورد رای فیفا به دادگاه حکمیت ورزش گفت: - وکیل حقوقی برانکو ایوانکوویچ در نظر دارد تا آخرین سنت قرارداد موکلش را از پرسپولیس بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایرنا، دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در رابطه با فرجام خواهی پرسپولیس در مورد رای فیفا به دادگاه حکمیت ورزش گفت: این موضوع طبیعی بود.

آنها برای گرفتن کمی وقت اضافه، هزینه زیادی را باید پرداخت کنند.

ما هم تابع قانون هستیم.

وی در مورد آخرین وضعیت این پرونده اضافه کرد: شرایط کاملا واضح است.

کمیته انضباطی فیفا مشروح رای را در اختیار پرسپولیس قرار داد که به چه دلایلی آنها بازنده این پرونده شدند و آنها در حال حاضر نیز باید تمام پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کنند و علاوه بر آن هزینه دادرسی را هم باید بپردازند.

وکیل برانکو ایوانکوویچ اضافه کرد: پس از طی شدن این مراحل پرسپولیس 21 روز زمان داشت که اعتراض خود را به دادگاه عالی ورزش ارسال کند زمانی که روز گذشته ( 26 می، 6 خردادماه) به اتمام رسید.

وی تاکید کرد: در مورد اینکه آیا پرسپولیس در این بازه استیناف خواهی کرده است یا خیر، اطلاعی ندارم اما برای این کار نیز آنها باید 25 هزار فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل برانکو: کوچکترین مصالحه ای نمی کنیم

وکیل برانکو: کوچکترین مصالحه ای نمی کنیم