مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 15:402020-05-27بين الملل

وزارت دفاع آمریکا: آماده انجام آزمایش هسته ای زیرزمینی هستیم


وزارت دفاع آمریکا از آمادگی این کشور برای انجام آزمایش هسته ای خبر داده و گفته است انجام این آزمایش طی ماه های پیش رو امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دیفنس وان، یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا از آمادگی این کشور برای انجام آزمایش هسته ای خبر داده است.

این مقام آمریکایی گفته است که اگر دستوری صادر شود، امکان چنین آزمایش هسته ای طی ماه های پیش رو وجود خواهد داشت.

این موضوع از سوی درو والتر اعلام شده که در حال حاضر وظیفه معاون وزیر دفاع آمریکا در امور هسته ای را بر عهده دارد، اما او در عین حال تاکید کرده هنوز هیچ تغییری در سیاست های آمریکا درباره انجام آزمایش های هسته ای ایجاد نشده است.

این صحبت از سوی مقام ارشد پنتاگون تنها چند روز پس از آن اعلام شده که واشنگتن پست در گزارشی از جلسه رؤسای آژانس های امنیت ملی آمریکا درباره انجام یک آزمایش هسته ای پرده برداشت.

والتر در این ارتباط گفته است که اگر رییس جمهوری چنین دستوری را با توجه به مسائل ژئوپلیتیکی صادر کند، این آزمایش خیلی با سرعت انجام خواهد شد و توانایی برای انجام همه آزمایش های زیرزمینی وجود دارد.

آخرین آزمایش هسته ای آمریکا در سال 1992 انجام شد و در صورتی که حال آزمایش جدیدی انجام شود، نخستین آزمایش هسته ای آمریکا پس نزدیک به 18 سال گذشته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع آمریکا: آماده انجام آزمایش هسته ای زیرزمینی هستیم

وزارت دفاع آمریکا: آماده انجام آزمایش هسته ای زیرزمینی هستیم