مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 14:452020-05-27اقتصادي

برداشت دانه های کلزا از سطح 850 هکتار از اراضی کشاورزی اصفهان


کارشناس مسئول پنبه و دانه های روغنی استان اصفهان گفت: سطح برداشت کلزا در سال زراعی جاری در استان اصفهان به حدود 850 هکتار می رسد که نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است.

- کیوان بنی اسدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سطح برداشت دانه های کلزا در سال زراعی جاری در استان اصفهان اظهار داشت: سطح برداشت کلزا در سال زراعی جاری در استان اصفهان به حدود 850 هکتار می رسد که نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است.

وی افزود: پیش بینی می شود از این سطح حداقل یک هزار و 800 تن دانه کلزا به دست آید که نسبت به سال زراعی گذشته بیش از 600 تن افزایش یافته است.

کارشناس مسئول پنبه و دانه های روغنی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین سطح کشت کلزا در شهرستانهای شاهین شهر، میمه، برخوار، اصفهان، گلپایگان، فریدن، شهرضا و تیران و کرون است، تصریح کرد: برداشت دانه های کلزا از اواخر خردادماه شروع می شود.

وی بیان داشت: پیش بینی خرید تضمینی با مشخص شدن مراکز انجام شده است؛ با همکاری اداره کل غله استان اصفهان و سازمان تعاون روستایی هر کیلوگرم دانه کلزا به قیمت 4 هزار و 660 تومان خریداری می شود.

بنی اسدی خرید تضمینی دانه کلزا را در چهار مرکز خرید اصلی و چهار مرکز خرید فرعی از اواسط خردادماه اعلام کرد و افزود: دانه های کلزا به منظور روغن کشی به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت دانه های کلزا از سطح 850 هکتار از اراضی کشاورزی اصفهان

برداشت دانه های کلزا از سطح 850 هکتار از اراضی کشاورزی اصفهان