مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 14:102020-05-27فرهنگي

برگزیدگان جشنواره مطبوعات مازندران 13 خرداد معرفی می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ساعت 12 روز سه شنبه 13 خرداد ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از برگزیدگان که حائز رتبه اول شدند، - ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ساعت 12 روز سه شنبه 13 خرداد ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از برگزیدگان که حائز رتبه اول شدند، مراسم اختتامیه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

عباس زارع عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم به صورت آنلاین از صفحه اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنوز تعداد افرادی که در اختتامیه حضور می یابند مشخص نشد اما به احتمال زیاد خبرنگارانی که حائز رتبه اول جشنواره شدند برای دریافت جایزه به محل برگزاری برنامه دعوت می شوند و هدایای نقدی سایر برگزیدگان به حساب شان واریز می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: تندیس و لوح جشنواره برگزیدگان در روزهای پس از اختتامیه با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد به آن ها اهدا خواهد شد.

زارع گفت: همه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی به حالت تعلیق در آمد و یکی از آن ها هم جشنواره مطبوعات بود، ما هم عجله و فوریتی برای برگزاری اختتامیه جشنواره احساس نمی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره مطبوعات مازندران 13 خرداد معرفی می شوند

برگزیدگان جشنواره مطبوعات مازندران 13 خرداد معرفی می شوند