مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:552020-05-27اقتصادي

افزایش احتمال حریق درمنابع طبیعی/لزوم مشارکت دستگاه ها برای کنترل


رییس سازمان جنگلها با اشاره به افزایش احتمال حریق در ‏عرصه های منابع طبیعی در سالجاری خواستار همکاری مؤثر دستگاه ها در عملیات اطفای حریق شد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مسعود منصور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران در نشستی مشترک بر توسعه همکاری ها و هماهنگی ها برای اطفای‏سریع حریق تأکید کردند.

‏ مسعود منصور در این نشست به بارندگی خوب فصل بهار سال جاری و افزایش پوشش گیاهی یک ساله و افزایش احتمال حریق درعرصه های منابع طبیعی اشاره کرد و خواستار همکاری و مشارکت مؤثر دستگاه های اجرایی در عملیات اطفای حریق شد.

‏ رییس سازمان جنگل ها همچنین با اشاره به حضور نیروهای مردمی داوطلب، نیروهای نظامی و دستگاه های اجرایی در اطفای ‏حریق‬ جنگل ها و مراتع گچساران اظهار امیدواری کرد با همکاری های نزدیک سازمان مدیریت بحران و مجموعه وزارت کشور ‏بتوانیم سرعت خاموش نمودن آتش در عرصه را به حداقل رسانده تا از خسارات بیشتر جلوگیری شود.

‏ اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در نشست بررسی حفاظت و هماهنگی اطفای حریق جنگل ها و مراتع ‏تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت بحران کشور و به همت سازمان شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احتمال حریق درمنابع طبیعی/لزوم مشارکت دستگاه ها برای کنترل

افزایش احتمال حریق درمنابع طبیعی/لزوم مشارکت دستگاه ها برای کنترل