مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:152020-05-27سياسي

افتتاح کامل آزادراه رشت – قزوین تا پایان سال


رییس سازمان برنامه و بودجه، از تخصیص اعتبارات نقدی به پروژه های قابل بهره برداری در سال 99 خبر داد و تصریح کرد: این نخستین بار است که در فروردین ماه برای طرح های مهم اعتبارات نقدی تخصیص می دهیم تا براساس برنامه زمان بندی تا پایان سال به بهره برداری برسند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان برنامه و بودجه، از تخصیص اعتبارات نقدی به پروژه های قابل بهره برداری در سال 99 خبر داد و تصریح کرد: این نخستین بار است که در فروردین ماه برای طرح های مهم اعتبارات نقدی تخصیص می دهیم تا براساس برنامه زمان بندی تا پایان سال به بهره برداری برسند.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از باقی مانده آزادراه رشت – قزوین، با اشاره به تعهد و برنامه ریزی دولت جهت افتتاح و بهره برداری از این پروژه تا پایان سال 1399، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جدید در فروردین ماه تخصیص اعتبارات نقدی به پروژه باقی مانده آزادراه رشت – قزوین انجام شد.

وی از تخصیص اعتبارات نقدی به پروژه های قابل بهره برداری در سال 99 خبر داد و تصریح کرد: این نخستین بار است که در فروردین ماه برای طرح های مهم اعتبارات نقدی تخصیص می دهیم تا براساس برنامه زمان بندی تا پایان سال به بهره برداری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کامل آزادراه رشت – قزوین تا پایان سال

افتتاح کامل آزادراه رشت – قزوین تا پایان سال