مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 12:552020-05-27سياسي

کار مجلس یازدهم، جبران مشق های نانوشته مجلس دهم است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید تمام کم کاری ها و به تعبیری تمام مشق های نانوشته مجلس دهم را بنویسد.

- احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مجلس، مظهر مردم سالاری دینی و وحدت ملی همه گروه ها، قومیت ها و عقاید و خانه ملت است، گفت: مجلس مسیر حرکت دولت و پشتیبان و تقویت کننده آن و مرکز آرا و اراده مردم و معتمد آنان است به طوری که نمایندگان باآگاهی کامل از مشکلات و مطالبات مردم درجهت رفع مشکلات و محقق شدن مطالبات مردم ایفای وظایف می کنند.

وی افزود: به همین لحاظ است که امام خمینی(ره) مجلس را در راس امور می دانند که این اوج اعتقاد ایشان به مردم سالاری بود؛ لذا عظمت هرملت، عظمت مجلس است و عظمت مجلس همان عظمت ملت است.

مقدم با بیان اینکه مجلس یازدهم باید تمام کم کاری ها و به تعبیری تمام مشق های ننوشته مجلس دهم را بنویسد، تصریح کرد: هیات نظارت نمایندگان مجلس از همین ابتدا باید مرتب عملکرد و رفتار نمایندگان را رصد نماید و این نظارت باید دررفتارها و عملکردها نتیجه اصلاحی داشته باشد و همچنین وظایف اعضای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در مجلس یازدهم باید آنچنان باشد که قدرت پیشگیرانه داشته باشد نه اینکه فقط برای رفع تکلیف، گزارش تهیه شود و پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مجلس یازدهم، جبران مشق های نانوشته مجلس دهم است

کار مجلس یازدهم، جبران مشق های نانوشته مجلس دهم است