مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 12:302020-05-27اقتصادي

فراهم سازی زمینه «جهش تولید» در دومین کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های تولیدی و گسترش فرصت های اشتغال نیازمند تسهیل و تسریع در سازوکارهای اجرای آیین نامه استفاده از اراضی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سید محسن حمزه لو، در دومین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی،عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی اظهار داشت: اجرای طرح های تولیدی و گسترش فرصت های اشتغال نیازمند تسهیل و تسریع در سازوکارهای اجرای آیین نامه استفاده از اراضی، احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر ها و محدوده روستاها است.

دبیر کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان  در این جلسه یادآور شد: کوتاه شدن فرایندهای دریافت مجوز موجب افزایش مشارکت های مردم در جهت توسعه زیرساختی روستا ها و مناطق عشایری می شود.

خاطر نشان می شود در دومین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی،عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی طی امسال با 25 درخواست صدور مجوز و احداث بنا و تأسیسات طرح های تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری در خارج از حریم شهر ها و محدوده روستاها موافقت شد.

تصویب مغایرت های اساسی طرح تفصیلی ارومیه با طرح جامع مصوب، تأمین اراضی مورد نیاز برای قسمتی از طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سلماس و محمدیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی زمینه «جهش تولید» در دومین کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی

فراهم سازی زمینه «جهش تولید» در دومین کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی