مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 12:102020-05-27اجتماعي

تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات


تقویت مرزهای ایران اسلامی در توسعه پایدار کشور موثر خواهد بود و برای تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات و بودجه هستیم.

- جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت مرزهای ایران اسلامی در توسعه پایدار کشور موثر خواهد بود و برای تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات و بودجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان های مرزی استان خراسان رضوی نقش و جایگاه مرز در امنیت و توسعه کشور را مهم دانست و اظهار کرد: تقویت مرزهای ایران اسلامی در توسعه کشور موثر خواهد بود و برای تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات و بودجه لازم هستیم.

وی با اشاره به وجود 8755 کیلومتر مرز مشترک ایران و همسایگی با 15 کشور افزود: داشتن وسعت زیاد و مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بوده و در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در مرزها صورت گرفته است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه بخشی از امنیت مرزی ایران اسلامی حاصل تعاملات مشترک بین مرزبانی ایران و کشورهای همسایه است، گفت: با تلاش شبانه روزی مرزبانان و تعامل بسیار خوب مرزنشینان با مرزبانان امنیت مطلوبی در مرزهای استان خراسان رضوی حاکم است و مرزبانان در سراسر مناطق مرزی با آمادگی کامل از سرحدات کشور حراست و پاسداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات

تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات