مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:502020-05-27اقتصادي

شرایط بهره مندی صاحبان کسب و کارها از تسهیلات ضدکرونایی دولت


قائم مقام بانک مرکزی درخصوص تسهیلات برای صاحبان کسب وکارهای متاثر از شیوع ویروس کرونا، گفت: این تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام، با نرخ سود 12 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اکبر کمیجانی در گفت و گو با روابط عمومی بانک مرکزی، ضمن ارایه گزارشی از روند اعطای تسهیلات به خانوارهای یارانه بگیر آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، شرایط بهره مندی از تسهیلات برای صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده است مبلغ 750 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به خانوارهای یارانه بگیر و صاحبان کسب و کار که از ویروس کرونا دچار مشکل شده اند پرداخت شود، گفت: همانگونه که شبکه بانکی کشور همواره به منظور مساعدت اقشار مختلف جامعه در زمان وقوع حوادث قهری از جمله سیل و زلزله و .

کمک لازم را کرده است، در خصوص آسیب دیدگان از ویروس کرونا نیز از تمام توان خود استفاده کرده و در این راستا از مبلغ تسهیلات یاد شده 260 هزار میلیارد ریال را به خانوارهای یارانه بگیر اختصاص داده و مابقی مبلغ معادل 490 هزار میلیارد ریال را در راستای حمایت از تولید و حفظ اشتغال، صرف اعطای تسهیلات به صاحبان کسب وکار آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بهره مندی صاحبان کسب و کارها از تسهیلات ضدکرونایی دولت

شرایط بهره مندی صاحبان کسب و کارها از تسهیلات ضدکرونایی دولت