مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:302020-05-27سياسي

ربات پزشکی «کیوان لایف بات» ایران ساخت رونمایی شد


یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت ربات پزشکی در کمتر از 50 روز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، متخصصان یک شرکت دانش بنیان در مدت زمانی کوتاه موفق به طراحی و ساخت یک ربات خدمت رسان پزشکی شدند.

این ربات ایران ساخت با نام کیوان لایف بات با ویژگی های خود در زمان شیوع بیماری هایی با ضریب بالای انتقال، ارتباط درمانگر و بیمار را کم می کند.

ربات پزشکی کیوان لایف بات امروز به عنوان عضوی از کادر درمان بیمارستان شهید هاشمی نژاد و همزمان در قطر و روسیه فعالیت خود را آغاز کرد.

کیوان لایف بات ربات پزشکی ایران ساخت دستاوردی دیگری برآمده از زیست بوم فناوری و نوآوری ظهر امروز در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران با حضور جمعی از مسئولان و پزشکان و کادر درمانی رونمایی شد.

کیوان لایف بات یک ربات پزشکی برای کمک رسانی به کادر پزشکی و درمان است.

ایده طراحی و ساخت آن همزمان با شیوع کرونا و اوج گرفتن آن در کشور در اوایل سال جاری شکل گرفت و در نهایت با تلاش متخصصان یک شرکت دانش بنیان این ربات متولد شد.

فعالان زیست بوم دانش بنیان تهدید را به فرصت تبدیل کردند در این مراسم پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی بیان کرد: زیست بوم فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات پزشکی «کیوان لایف بات» ایران ساخت رونمایی شد

ربات پزشکی «کیوان لایف بات» ایران ساخت رونمایی شد