مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-27بين الملل

لبنان به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت پایبند است


نخست وزیر لبنان در جریان بازدید از مقر نیروهای سازمان ملل در منطقه مرزی «الناقوره» اعلام کرد که کشورش به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت پایبند است.

- نخست وزیر لبنان در جریان بازدید از مقر نیروهای سازمان ملل در منطقه مرزی الناقوره اعلام کرد که کشورش به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر لبنان به همراه زینه عکر وزیر دفاع این کشور از مقر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل موسوم به یونیفل در منطقه الناقوره بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: لبنان به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت (برای پایان دادن به جنگ 33 روزه) پایبند است و از سازمان ملل متحد می خواهد اسراییل را به اجرای این قطعنامه و خروج از اراضی اشغالی وادار کند.

نخست وزیر لبنان در ادامه گفت: اسراییل حاکمیت زمینی، دریایی و هوایی لبنان را نقض و به اقدامات تجاوزکارانه خود اذعان می کند تا به افکار عمومی جهان نشان دهد از سازمان ملل و قطعنامه های بین المللی قوی تر است.

وی ضمن تاکید بر همکاری لبنان با نیروهای یونیفل اظهار داشت: در سایه نقض حاکمیت زمینی، دریایی و هوایی لبنان از سوی اسراییل، نیاز به نیروهای یونیفل همچنان یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت پایبند است

لبنان به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت پایبند است