مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-27اقتصادي

تدوین 320 فرصت سرمایه گذاری در استان فارس


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: 320 بسته سرمایه گذاری در راستای جذب سرمایه گذار خارجی در استان فارس تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک دایی چهارشنبه در شورای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری که در استان فارس تدوین شده است در قالب 7 بخش بوده و این بسته ها بالغ بر 28 میلیارد دلار ارزش دارد.

وی اضافه کرد: بسته های سرمایه گذاری استان فارس در حوزه های اب، برق، صنعت، کشاورزی، راه و شهر سازی، بهداشت و درمان، گردشگری و عمران شهری است.

دایی ادامه داد: در استان فارس 78 مجوز بینام در استان فارس صادر شده است که از این میزان 38 فقره در حوزه کشاورزی، 38 فقره در بخش صنعت و 2 فقره نیز در بخش عمران شهری است.

وی در خصوص طرح های سرمایه گذاری خارجی نیز تصریح کرد: طی سال 98 بیش از 11 طرح با اعتباری بالغ بر 181 میلیون دلار جذب شده است این در حالی است که در سال 97 تنها 10 طرح به ارزش 79 میلیون دلار در استان جذب شد.

دایی متذکر شد: در استان فارس بالغ بر 55 میلیون دلار در قالب طرح صنعتی جلب شده است و 12 طرح اقتصادی دیگر نیز در استان فارس حجم سرمایه گذاری آن نیز جلب شده است بدین ترتیب استان فارس در سال 98 رتبه دوم کشور در جلب سرمایه گذاری کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 320 فرصت سرمایه گذاری در استان فارس

تدوین 320 فرصت سرمایه گذاری در استان فارس