مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:062020-05-27اقتصادي

افزایش 16 درصدی معاینه فنی در پایتخت/ نوبت دهی اینترنتی از طریق تهران من


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش 16 درصدی معاینه فنی در پایتخت در اردیبهشت خبر داد.

- حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی تهران در اردیبهشت امسال گفت: میزان مراجعات در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال پیش 16 درصد افزایش یافته و روزانه 1500خودرو معاینه فنی آنها در تهران انجام شده است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات عید فطر ازدحام ویژه ای در روزهای گذشته در مراکز معاینه فنی تهران وجود نداشته و امیدواریم این پراکندگی مراجعات همچنان ادامه داشته باشد و با ازدحام جمعیت مواجه نشویم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت 280 هزار دستگاه خودرو معاینه فنی آنها در پایتخت انجام شده که از این تعداد 201 هزار خودرو معاینه فنی آنها مربوط به مراجعه اول بوده که 18 درصد از این موارد در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز مردود شدند.

مقدم گفت: همچنین 11 درصد از خودروها در آزمون همراستایی چرخ ها، 4 درصد در آزمون کمک فنر، 14 درصد در تست ترمز و 16 درصد در عیوب ظاهری مردود شده اند و در مجموع 39 درصد از خودروها به علت نقص معاینه فنی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی معاینه فنی در پایتخت/ نوبت دهی اینترنتی از طریق تهران من

افزایش 16 درصدی معاینه فنی در پایتخت/ نوبت دهی اینترنتی از طریق تهران من