مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:552020-05-27اقتصادي

تشکیل پرونده تخلف برای 469 شرکت


مدیر کل امور حقوقی سازمان حمایت، از تخلف 151هزار میلیارد ریالی (15 هزار و صد میلیارد تومانی) 469 شرکت فلزی خبر داد و گفت: از ابتدای اردیبهشت سال جاری تاکنون، - مدیر کل امور حقوقی سازمان حمایت، از تخلف 151هزار میلیارد ریالی (15 هزار و صد میلیارد تومانی) 469 شرکت فلزی خبر داد و گفت: از ابتدای اردیبهشت سال جاری تاکنون، پرونده این شرکت های متخلف تشکیل و جهت صدور رای به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سجادی اظهار کرد: طی بررسی های صورت گرفته و اقدامات نظارتی سازمان حمایت در خصوص عملکرد شرکت های تولیدکننده محصولات فلزی، 469 شرکت متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده های متشکله را بیش از 151 هزار میلیارد ریال ( 15 هزار و صد میلیارد تومان)اعلام و تصریح کرد: تخلفات این واحدها، عدم اجرای دستورالعمل تنظیم بازار در خصوص رعایت کف عرضه محصولات فلزی در بورس کالا بوده است.

سجادی همچنین درباره برخورد جدی با متخلفین افزود: پرونده شرکت های متخلف جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی روی میز تعزیرات حکومتی قرار دارد و انتظار می رود هر چه سریعتر رسیدگی شوند، عملکرد شرکت ها به صورت مداوم رصد می شود و در صورت تداوم تخلف از سوی این شرکت ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده تخلف برای 469 شرکت

تشکیل پرونده تخلف برای 469 شرکت