مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-27بين الملل

از هر پنج انگلیسی یک نفر توطئه یهودیان را مقصر تولید کرونا می داند


بر اساس تحقیق جدید صورت گرفته از سوی محققان دانشگاه آکسفورد، مشخص شد که یکی از هر پنج انگلیسی بر این باور است که یهودیان کووید -19 را برای نابودی و فروپاشی اقتصادی به منظور کسب دستاورد مالی ایجاد کرده اند.

- از هر پنج انگلیسی یک نفر "توطئه یهودیان" را مقصر تولید کرونا می داند بر اساس تحقیق جدید صورت گرفته از سوی محققان دانشگاه آکسفورد، مشخص شد که یکی از هر پنج انگلیسی بر این باور است که یهودیان کووید -19 را برای نابودی و فروپاشی اقتصادی به منظور کسب دستاورد مالی ایجاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این یافته ها بخشی از نظرسنجی گسترده تری با رویکردهای مربوط به این ویروس و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش آن به دست آمده که مشخص کرده یک بی اعتمادی گسترده و عمیق درباره توصیه های رسمی مربوط به این ویروس در بین مردم وجود دارد.

دانیل فریمن، مدیر این مطالعات به اورشلیم پست گفت: هر قدر که قرنطینه افزایش یابد نشانه هایی از باورهای توطئه در میان مردم هم بیشتر شکل می گیرد.

در انگلیس، حتی دکل های تلفن همراه را بابت ارتباطش با عقیده توطئه کروناویروس به آتش کشیده اند.

ما بیشتر علاقه مند بودیم ببینیم که آیا اعتقادات توطئه منجر به بی اعتنایی مردم به اقدامات مهم بهداشت عمومی برای کاهش این اپیدمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر پنج انگلیسی یک نفر توطئه یهودیان را مقصر تولید کرونا می داند

از هر پنج انگلیسی یک نفر توطئه یهودیان را مقصر تولید کرونا می داند