مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-27حوادث

تردد وسایل نقلیه کشاورزی منجر به افزایش تصادفات در ایلام شده است


یکی از مهمترین علل اصلی وقوع تصادفات برون شهری در جاده های اصلی و فرعی استان تردد شبانه ادوات کشاورزی بر روی جاده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا همتی زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان و افزایش تردد ادوات کشاورزی به ویژه (تراکتور، کمباین، تیلر) بر روی جاده، این موضوع سبب برهم زدن نظم عبور و مرور ترافیک در جاده ها و در نتیجه وقوع حوادث تلخ ترافیکی شده است.

وی افزود: رانندگان ادوات کشاورزی کندرو باید توجه داشته باشند که تنها در جاده های خاکی و مزارع کشاورزی حق عبور و مرور دارند و برابر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به جزء در مواقع ضروری، عبور آنها بر روی جاده های آسفالت ممنوع بوده و در صورت تردد، ماموران برابر مقررات با رانندگان خاطی برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: رانندگان ادوات کشاورزی قبل از حرکت کردن باید وسیله نقلیه خود را از لحاظ فنی، ترمز، لاستیک، سیستم روشنایی و آیینه بررسی کنند تا صورت وجود نقص فنی نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند.

همتی زاده یاد آور شد: برابر بررسی های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده ای مربوط به ادوات کشاورزی، متاسفانه اکثر تصادفات این دسته از وسایل نقلیه به نقص سیستم روشنایی بر می گردد و رانندگانی که در پشت سر آنها حرکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد وسایل نقلیه کشاورزی منجر به افزایش تصادفات در ایلام شده است

تردد وسایل نقلیه کشاورزی منجر به افزایش تصادفات در ایلام شده است