مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-27اقتصادي

ازدحام غیرقابل پیش بینی در مرکز تعویض پلاک ایلام


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ازدحادم غیر قابل پیش بینی مراجعان درمرکز تعویض پلاک ایلام و دفاترخدمات خودوریی سراسر استان در روزهای اخیر خبر داد.

- سرهنگ ابوالفضل کهزادی درباره علت اصلی افزایش ناگهانی تعداد مراجعان به مرکز تعویض پلاک ،اظهار کرد: خارج کردن و انتقال پلاک های فعال به خریداران خودرو جهت رفع محدودیت ثبت نام در پیش فروش های ایران خودرو و شرکت سایپا و تعطیلی دو ماهه مرکز ناشی از شیوه ویروس کرونا از جمله دلایل افزایش حجم مراجعه به این مرکز است.

وی با بیان اینکه حجم مراجعان در چند روز اخیر به طور قابل ملاحظه و غیرقابل پیش بینی افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر به دلیل محدودیت های زیر ساختی و تجهیزاتی امکان ارائه خدمات به این تعداد از متقاضیان در مرکز تعویض پلاک استان وجود ندارد.

کهزادی با اشاره به اینکه عمده این مشکلات به دلیل خرید و فروش های قولنامه ای خودرو و بی تفاوتی نسبت به موضوع نقل و انتقال پلاک در زمان خرید و فروش است ،خاطر نشان کرد :برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ضروری است متعاملین در هنگام خرید و فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه و پلاک را به نام خریدار انتقال دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه در بازه زمانی کوتاه نمی توانیم تعداد غرفه ها را بیش از این افزایش دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام غیرقابل پیش بینی در مرکز تعویض پلاک ایلام

ازدحام غیرقابل پیش بینی در مرکز تعویض پلاک ایلام