مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:082020-05-27بين الملل

تاکید دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین بر لزوم وحدت ملی در قبال طرح الحاق


دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین نسبت به جدیت و خطر توطئه رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داد.

- دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین نسبت به جدیت و خطر توطئه رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، مصطفی البرغوثی، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین در جریان گفت وگویی مطبوعاتی نسبت به جدیت و خطر توطئه الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی که رژیم صهیونیستی با حمایت دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در ابتدای ماه ژوییه آتی آن را اجرا خواهد کرد، هشدار داد.

البرغوثی همچنین تصریح کرد، زمان با سرعت زیادی می گذرد و دیگر هیچ توجیهی برای تعلل در پایان بخشیدن به اختلافات، وحدت و یکپارچه ساختن صف ملی و تشکیل رهبری یکپارچه ملی برای مقابله با طرح های الحاق و توطئه معامله قرن وجود ندارد.

دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین خاطر نشان کرد: اگر اختلافات فلسطینی ادامه یابد، و اگر جهان مقاومت فلسطینی سازماندهی شده و بکپارچه را در مقابله با خطر طرح الحاق نبیند، جهانیان با ما تعامل نخواهند کرد و با خطر جدی در آینده رو به رو خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین بر لزوم وحدت ملی در قبال طرح الحاق

تاکید دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین بر لزوم وحدت ملی در قبال طرح الحاق