مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-27بين الملل

اخطار توییتر به ترامپ به خاطر طرح ادعاهای نادرست


شرکت پیام رسان توییتر برای اولین بار به رییس جمهور آمریکا به خاطر نشر ادعاهای نادرست درخصوص تقلب در انتخابات پیش رو در این کشور اخطار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت پیام رسان توییتر برای اولین بار به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به خاطر نشر ادعاهای نادرست اخطار داد.

به نوشته روزنامه گاردین ، ترامپ بارها از حساب شخصی توییتری خود برای تهدید رهبران جهان به اقدام نظامی، نشر سخنان نژادپرستانه و دخالت در امور داخلی کشورها استفاده کرده است.

 ترامپ همچنین روز سه شنبه پیامی توییتری درباره قتل دستیار یکی از نمایندگان کنگره در سال 2001 با هدف تخریب یکی از رسانه های آمریکایی، منتشر کرده است.

در نهایت توییت روز سه شنبه رییس جمهور آمریکا درخصوص نحوه برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایالت کالیفرنیا و حتمی دانستن تقلب در آن، واکنش شرکت توییتر را به دنبال داشت.

شرکت توییتر از 11 ماه می (22 اردیبهشت) قانون جدیدی را به اجرا گذاشته که طی آن حتی افراد برجسته و رهبران جهان را نیز درصورت نشر ادعاهای نادرست مورد بازخواست قرار می دهد.

به گفته سخنگوی توییتر، اظهارات توییتری اخیر ترامپ می تواند منجر به عدم مشارکت مردم در انتخابات سال جاری شده و قانون عدم دخالت و نشر اکاذیبی درخصوص رویه های انتخاباتی آمریکا را نقض کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار توییتر به ترامپ به خاطر طرح ادعاهای نادرست

اخطار توییتر به ترامپ به خاطر طرح ادعاهای نادرست