مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-27اجتماعي

ابلاغ دستورالعمل «مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی»


دستورالعمل «مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی» با امضای وزیر آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ شد.

- ابلاغ دستورالعمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی دستورالعمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی با امضای وزیر آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای عملیاتی کردن زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در خصوص تعیین تکلیف نگهداری و تعمیرات اساسی و جزیی فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی؛ سازمان نوسازی مدارس کشور پس از مطالعات و بررسی های جامع و ساعت ها کار کارشناسی و تخصصی با بهره مندی از نظرات و پیشنهادات مدیریتی و کارشناسی وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل نوسازی مدارس اقدام به تدوین دستور العمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی تربیتی و ورزشی کرد که پس از طی مراحل لازم به تایید وزیر آموزش و پرورش رسید.

براساس این بخشنامه که به منظور تفکیک و تخصصی کردن فعالیت های مرتبط با نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی تربیتی و ورزشی، ارتقای سطح ایمنی، افزایش بهره وری و طول عمر بنا و تاسیسات و کاهش هزینه ها، آسیب ها و معضلات فیزیکی فضاهای آموزشی تدوین شد؛ مسئولیت نگهداری فضاها و تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل «مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی»

ابلاغ دستورالعمل «مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی»