مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-27سياسي

بودجه سمنان با توجه به مساحت استان تخصیص یابد


رییس شورای اسلامی استان سمنان گفت: پیشنهادهایی ارائه شده تا بودجه استان بر حسب مساحت برآورد شود، نه فقط بر اساس جمعیتی که دارد.

- ایسنا/سمنان رییس شورای اسلامی استان سمنان گفت: پیشنهادهایی ارائه شده تا بودجه استان بر حسب مساحت برآورد شود، نه فقط بر اساس جمعیتی که دارد.

عباس آلبویه با بیان اینکه بودجه ریزی کشور صرفاً بر اساس جمعیت انجام می شود، اظهار کرد: لازم است بودجه استان ها علاوه بر آیتم جمعیت باید برحسب مساحت برآورد شده و مجلس شورای اسلامی این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه استان سمنان از نظر مساحت، ششمین استان و از نظر جمعیت در میان استان های کم جمعیت کشور است، افزود: متأسفانه بودجه ای که برای استان سمنان در نظر گرفته می شود بر مبنای جمعیت است و این بودجه ریزی صورت گرفته، کفاف استان سمنان را نمی دهد.

رییس شورای اسلامی استان سمنان تصریح کرد: پیگیری هایی از طریق مسئولین استانی، ملی و سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر تغییر آیتم بودجه استان سمنان از جمعیت به مساحت انجام شد و پیشنهادهایی ارائه شده است که امیدواریم نتیجه بخش بوده و بودجه استان بر حسب مساحت برآورد شود، نه فقط بر اساس جمعیتی که دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سمنان با توجه به مساحت استان تخصیص یابد

بودجه سمنان با توجه به مساحت استان تخصیص یابد