مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-27سياسي

خدمت به مردم را سرلوحه فعالیتهای اجتماعی قرار می دهیم


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در قزوین گفت: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات را سرلوحه فعالیت های معاونت اجتماعی در ستاد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم معارفه معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام روز چهارشنبه با حضور مجتبی ابراهیمی مدیرکل امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، فرخی مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام در قزوین، در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

جواد حبیبی در این مراسم گفت: در شرایط کنونی هیچ کاری بهتر از خدمت به مردم نیست و همه باید همت کنیم تا مشکل گشای ولی نعمتان خود باشیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم عدالت اجتماعی محقق شده و رضایت مندی عمومی را جلب کنیم همه باید مشارکت را جدی بگیریم تا کارها سامان یابد.

حبیبی یادآور شد: به نظر می رسد کارهای زیادی باقی مانده که باید همه کمک کنیم تا کارها سامان یابد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در قزوین بیان کرد: در این وضعیت به عملکرد برخی مدیران انتقاد داریم و راهکار ما عزم جدی برای حل مشکلات مردم و گره گشایی از چالش ها است تا کارها سامان یابد.

حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت: غربی ها در عرصه اقتصاد تلاش زیادی کردند تا با ترویج اقتصاد غربی به وابستگی کشورها دامن بزنند لذا ما باید با تغییر رویکردها و استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم را سرلوحه فعالیتهای اجتماعی قرار می دهیم

خدمت به مردم را سرلوحه فعالیتهای اجتماعی قرار می دهیم