مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-27سياسي

جهاد کشاورزی تا فردا زمین نیروگاه خورشیدی جاجرم را تامین کند


سازمان جهاد کشاورزی استان باید تا فردا مشکل زمین پروژه نیروگاه خورشیدی جاجرم را حل و فصل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی در جلسه صبح امروز بررسی مصوبات و تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: پروژه های مربوط به صندوق توسعه ملی در سفر ریاست جمهوری به استان جمع بندی تا هفته آینده در تهران پیگیر آن ها باشیم.

استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر پرهیز از نگاه شخصی در پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری بیان کرد: توسعه استان ملاک شما باشد و برای حل مشکلات به مرکز بروید، چانه زنی کنید و اعتبار بگیرید.

وی در ادامه افزود: ایجاد نیروگاه خورشیدی در شهرستان جاجرم جز تعهدات یکی از بانک های دولتی در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی است که برای حل مشکل زمین این پروژه تا فردا باید سازمان جهاد کشاورزی استان موضوع را حل و فصل کند.

شجاعی تأمین مالی و مشارکت در طرح اقتصادی یک شرکت داروسازی را نیز جز تعهدات یکی دیگر از بانک های دولتی برشمرد و تصریح کرد: متولیان امر باید متوجه اهمیت این پروژه در حوزه صنعت دارو باشند.

استاندار خراسان شمالی ضرب الاجل دو هفته ای خطاب به سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی استان نسبت به ارائه طرح های پیشنهادی به بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی تا فردا زمین نیروگاه خورشیدی جاجرم را تامین کند

جهاد کشاورزی تا فردا زمین نیروگاه خورشیدی جاجرم را تامین کند