مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-27سياسي

پیشرفت 90 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه


فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از پیشرفت 90 درصدی مخزن 10 هزار متری مکعبی این شهرستان خبر و به رفع مشکل آب در برخی نقاط این شهرستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه در سالن همایش های اداره ارشاد اسلامی با بیان اینکه انسان در دو مرحله دچار لغزش می شود، اظهار کرد: انسان براثر نعمت زیاد یا بلایای طبیعی دچار لغزش در ایمان می شود که باید با توکل از این بحران ها عبور کرده و در امتحان الهی موفق شوند.

وی بابیان اینکه مسؤولان باید از فرصت خدمت به مردم به درستی استفاده کنند، گفت: خدمت به مردم بزرگ ترین نعمتی است که پروردگار در اختیار افراد قرار داده و باید مسؤولان از این فرصت برای نهایت بهره مندی را برده و برای کسب رضای پروردگار تلاش کنند.

تکمیل پل کابلی منجر به پیشرفت شهرستان آستانه می شود فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه بابیان اینکه مردم آستانه اشرفیه، در انتخابات مجلس حماسه ای باشکوه ایجاد کردند، اظهار کرد: در انتخابات مجلس یازدهم، مردم دیار سلطان با حضور بسیار قدرتمند خود حماسه ای باشکوه خلق کردند و هیئت نظارت و اجرایی انتخابات هم در صیانت از آرای مردم نهایت دقت را داشته و از تمام امکانات خود استفاده کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه

پیشرفت 90 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه