مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-27پزشكي

نحوه صحیح شستن و ضدعفونی کردن میوه ها و سبزیجات


سبزیجات و میوه ها راه درازی را طی می کنند تا به دست ما برسند، از این رو در معرض، سموم شیمیایی، خاک، آلودگی محیط و حتی انواع ویروس ها و باکتری هایی که سبب بیماری می شود قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سبزی من، از آنجا که میوه و سبزیجات از مهم ترین مواد خوراکی ما هستند ضدعفونی کردنشان با وجود باکتری ها و ویروس هایی چون ویروس کرونا بسیار مهم است.

به دلیل اینکه میوه و سبزیجات اغلب به صورت خام مصرف می شوند مراحل سالم سازی آن ها بسیار مهم است، از طرفی اگر این کار به درستی انجام نشود این موادغذایی ارزشمند تبدیل به مواد پرخطر برای بدن و سلامتی ما خواهند شد.

در هنگام خرید محصولات تره بار دقت کنید که تا حد ممکن محصولات با کیفیت و تازه را انتخاب کنید و یا از خدمات میوه فروشی آنلاین که محصولات را به صورت دستچین ارائه می دهند استفاده کنید.

مراحل شستن و ضدعفونی کردن میوه و سبزیجات شستن موثر میوه ها و سبزیجات قبل از خوردن آن ها در واقع بسیار آسان تر از آنچه تصور می کنید است.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

شستن دست ها در مرحله اول دستان خود را به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید چرا که میکروب و ویروس به راحتی می تواند از طریق دستان شما وارد محصولات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه صحیح شستن و ضدعفونی کردن میوه ها و سبزیجات

نحوه صحیح شستن و ضدعفونی کردن میوه ها و سبزیجات