مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-27سياسي

مصری: رییس مجلس یازدهم باید مقبولیت اجتماعی و سیاسی داشته باشد


رییس مجلس یازدهم باید مقبولیت اجتماعی و سیاسی داشته باشد نه اینکه مجلس بخواهد به وی مقبولیت بدهد به عبارتی باید سوابق قبلی، - عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس دهم و منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره شاخص های رییس مجلس یازدهم از دیدگاه خود اظهار داشت: رییس مجلس یازدهم باید مقبولیت اجتماعی و سیاسی داشته باشد نه اینکه مجلس بخواهد به وی مقبولیت بدهد به عبارتی باید سوابق قبلی این مقبولیت را به وی داده باشند.

وی افزود: این جایگاه (ریاست مجلس یازدهم) در بین سایر سران قوا قابل پذیرش و قابل اعتنا باشد؛ یعنی کسی که نخواهد از مجلس این قابلیت ها را بگیرد و به عبارتی از قبل این قابلیت ها را داشته باشد و قابلیت مجلس هم به وی اضافه شود.

مصری روحیه جهادی و روحیه تعامل با همکاران در مجلس را از دیگر شاخص های ریاست مجلس یازدهم عنوان و تصریح کرد: کسانی که در سطح مدیریت های سابق ثابت کرده باشند که با زیر مجموعه های خود تعامل داشته و اعتبار بیشتر برای خرد جمعی قائل هستند تا تصمیمیات فردی و حلقه ای و دارای حلقه باز نیز بوده اند.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم ولایت پذیری و برنامه عملیاتی برای پیشبرد امور را از دیگر شاخص های رییس مجلس یازدهم برشمرد و بیان کرد: رییس مجلس یازدهم باید اشکالات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری: رییس مجلس یازدهم باید مقبولیت اجتماعی و سیاسی داشته باشد

مصری: رییس مجلس یازدهم باید مقبولیت اجتماعی و سیاسی داشته باشد