مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:562020-05-27سياسي

مجلس ایران جزو 10 پارلمان دنیا در بهره گیری از فناوری اطلاعات است


معاون اجرایی مجلس در دوره دهم گفت: مجلس ایران اکنون از قوام و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و جزو 10 پارلمان اول دنیا در بهره گیری فناوری اطلاعات محسوب می شود.

- معاون اجرایی مجلس در دوره دهم گفت: مجلس ایران اکنون از قوام و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و جزء 10 پارلمان اول دنیا در بهره گیری فناوری اطلاعات محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه افتتاحیه مجلس یازدهم شورای اسلامی، غلامرضا نوری معاون اجرایی مجلس در دوره دهم برخی امور اداری و اجرایی مجلس را تشریح کرد.

وی گفت: ابتدا به همه مقامات بلند پایه کشور و منتخبین مردم در مجلس یازدهم خیر مقدم می گویم، ان شاءالله برگ زرین دیگری در دفتر زرین این مرز و بوم رقم خواهد خورد.

بخش اداری و اجرایی مجلس شورای اسلامی با تجربه 10 دوره خدمت به مجالس گذشته اکنون از قوام و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و جزء 10 پارلمان اول دنیا در بهره گیری فناوری اطلاعات است.

معاون اجرایی مجلس دهم اظهار داشت: در زمان شیوع ویروس کرونا جلسات صحن مجلس در قالب ارتباط تصویری نمایندگان از حوزه های انتخابیه برگزار شد که یکی از دستاوردهای بخش اجرایی مجلس محسوب می شود حذف کاغذ از فعالیت های قانون گذاری، نظارتی و اجرایی مجلس و تقویت ارتباط الکترونیکی دفاتر نمایندگان با مجلس و بهره گیری نظرات نخبگان در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس ایران جزو 10 پارلمان دنیا در بهره گیری از فناوری اطلاعات است

مجلس ایران جزو 10 پارلمان دنیا در بهره گیری از فناوری اطلاعات است