مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:562020-05-27سياسي

عظمت محور مقاومت آمریکا را سر جایش نشانده است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اقتدار جمهوری اسلامی، از عظمت محور مقاومت و عظمت بچه هایی است که این محور را به گونه ای اداره کردند و فرمانده عزیزشان به گونه ای فرماندهی کرد که امروز قلدری مانند آمریکا کاری جز نشستن و نگاه کردن از عهده اش برنمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام طیبی فر صبح امروز  در ستاد سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: یادی می کنیم از قهرمان جبهه مقاومت سردار سلیمانی که امروز اگر کشتی های جمهوری اسلامی در جلوی ناوهای رزمی آمریکا رژه می روند و بنزین منتقل می کنند، همه قدرت های دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی و عظمتی که آفریده است، تحسین می کنند و در برابر این عظمت مجبور به فرودآوردن سر تسلیم هستند از چنین انسان هایی ست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان درست است سرداری را مانند حاج قاسم از ما گرفتند اما آن زهرچشمی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فقط یک سیلی به دشمن زد امروز ثمره آن در کنار گوش آمریکا و در حیاط خلوت دیروز آمریکا خود را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: به محض اینکه کشتی های جمهوری اسلامی با پرچم جمهوری اسلامی حرکت کردند ابلاغ کردند که شش ناو جنگی با هواپیما راه بیفتند برای کنترل که تا امروز سه کشتی در ونزوئلا لنگر انداختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظمت محور مقاومت آمریکا را سر جایش نشانده است

عظمت محور مقاومت آمریکا را سر جایش نشانده است