مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:362020-05-27اقتصادي

5000 تن کلزا در مازندران خریداری شد


سرپرست غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید تضمینی بیش از پنج هزار تن کلزا به ارزش بیش از 223 میلیارد ریال از کشاورزان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام نجفی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خرید کلزا اظهار داشت: کشاورزان مازندرانی از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون 5 هزار و 67 تن کلزا به ارزش 223 میلیارد و 126 میلیون ریال تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان دادند.

نجفی با اعلام اینکه پرداخت به کشاورزان با توجه به ثبت اطلاعات محموله های دریافتی در سامانه جامع گسترش فن آوری نوین خرید تضمینی صورت می پذیرد افزود: تاکنون 12 میلیارد و 103 میلیون ریال از مطالبات کشاورزانی که کلزای خود را تحویل مراکز خرید دادند به حساب آنها واریز شد.

وی به تعداد مراکز خرید اشاره کرد و گفت: این میزان خرید توسط 12 مرکز از 19 مرکز راه اندازی شده جهت انجام مطلوب فرآیند خرید تضمینی دانه روغنی کلزا انجام گرفت.

نجفی اظهار داشت: با تمهیدات اتخاذ شده 19 مرکز خرید در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور، تجهیز شدند تا عملیات خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندرانی در این مراکز صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 تن کلزا در مازندران خریداری شد

5000 تن کلزا در مازندران خریداری شد