مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-26اقتصادي

بهره برداری از 26 پروژه مهم و شاخص لرستان در سال جهش تولید


رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان از برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان برای به بهره برداری رساندن 26 پروژه مهم و شاخص این سازمان در سال جهش تولید خبر داد.

- عبدالرضا بازدار در اولین جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی لرستان که شامگاه ششم خردادماه در محل سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز برداشت محصولات کشاورزی اکیپ های نظارتی در استان، بر فعال بودن تمامی بیش از 50 مراکز خرید گندم تا ساعت تعیین شده نظارت داشته باشند.

وی به پرداخت به موقع بهای گندم های خریداری شده در استان تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به ذخیره سازی سازی بیش از 1200 تن مازاد بر مصرف در دو ماهه نخست سال و درپی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران استان و با هماهنگی با ستاد تنظیم بازار استانداری و همچنین مقامات کشوری این مقدار مرغ ذخیره سازی شد و طی این مدت جهت حمایت از مرغداران مقدار 20 هزار تن نهاده در بین آنها توزیع شده است.

بازدار به 26 پروژه مهم و شاخص سازمان جهاد کشاورزی لرستان در سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: پیگیر هستیم این پروژه ها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و در پی آن در کشور تثبیت شود و در نهایت تا پایان سال جاری این 26 پروژه مهم و تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و کشاورزی به مرحله بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 26 پروژه مهم و شاخص لرستان در سال جهش تولید

بهره برداری از 26 پروژه مهم و شاخص لرستان در سال جهش تولید