مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:252020-05-26ورزشي

عدم پیگیری ایجاد شهرک پتروشیمی در دهلران پذیرفتنی نیست


استاندار ایلام با اشاره به اینکه وقتی قولی می دهیم باید به آن عمل کنیم، گفت: عدم پیگیری ایجاد شهرک پتروشیمی در دهلران پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در نشست شورای ورزش استان از وجود بروکراسی اداری در استان انتقاد کرد و اظهار کرد: به رغم تاکیدات فراوان همچنان بروکراسی اداری آفت جدی بر سر راه خدمتگذاری مسئولان در استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران ما اعتقاد عجیبی به بروکراسی دارند ولی فراموش نکنیم فقط برای خدمت به مردم اینجا هستیم و به ما مسئولیت داده اند.

استاندار ایلام در ادامه به عدم پیگیری ایجاد شهرک پتروشیمی در شهرستان دهلران انتقاد کرد و گفت: با رایزنی فراوان قول ایجاد یک شهرک تخصصی پتروشیمی در دهلران گرفتیم اما حالا بعد از شش ماه متوجه می شویم که دستگاه های متولی این مهم را پیگیری نکرده و تازه به نقطه اول برگشته ایم و این پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه به عدم اجرایی شدن ایجاد زورخانه در شهر ایلام نیز انتقاد کرد و گفت: حدود یک سال و نیم گذشته که از زورخانه مرکز شهر بازدید داشتیم بنابر تقاضای مردم مصوب شد که ظرف یک سال یک زورخانه جدید ایجاد شود اما الان یک سال و نیم از آن زمان می گذرد و هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پیگیری ایجاد شهرک پتروشیمی در دهلران پذیرفتنی نیست

عدم پیگیری ایجاد شهرک پتروشیمی در دهلران پذیرفتنی نیست