مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 19:402020-05-26اجتماعي

از ضدعفونی مدارس تا توزیع بسته های معیشتی در شاهرود+ تصاویر


فرمانده بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود از ضدعفونی مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 100 بسته معیشتی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

- علی احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به بازگشایی مدارس بعد از کاهش شیوع کرونا اظهار کرد: در راستای ارتقای سلامت و گندزدایی مدارس، ضدعفونی مدارس شاهرود توسط بسیج دانش آموزی و گروه جهادی صاحب الزمان (عج) انجام شد.

وی با اشاره به اجرای مسابقه فرهنگی جاودانه ها افزود: این مسابقه به همت بسیج دانش آموزی و مشارکت آموزش و پرورش استان سمنان و شهرستان شاهرود در قالب نقاشی، خطاطی و دلنوشته طراحی شده است.

فرمانده بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود با بیان اینکه محورهای مسابقه، مقابله با ویروس کرونا، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، روز قدس، فتح خرمشهر، ارتحال امام و قیام 15 خرداد است، ادامه داد: دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی می توانند آثار خود را تا 17 خردادماه به آموزشگاه های محل تحصیل خود تحویل دهند.

احمدی اضافه کرد: در پایان به 40 نفر برگزیده این مسابقات، 40 کارت هدیه 500 هزار ریالی و جوایز ارزنده دیگر اهدا خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اهدای بسته های معیشتی به خانواده های دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، بیش از 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ضدعفونی مدارس تا توزیع بسته های معیشتی در شاهرود+ تصاویر

از ضدعفونی مدارس تا توزیع بسته های معیشتی در شاهرود+ تصاویر