مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 15:302020-05-26سياسي

14600 واحد مسکونی محرومان در کل کشور افتتاح شد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 14 هزارو 600 واحد مسکونی محرومان در کل کشور امروز افتتاح و این واحدها تحویل صاحبان آنان شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 14 هزارو 600 واحد مسکونی محرومان در کل کشور امروز افتتاح و این واحدها تحویل صاحبان آنان شدند.

محمد باقر نوبخت در سفر به سیستان و بلوچستان و با شرکت در آیین افتتاح شماری از واحدهای مسکونی محرومان ایرانشهر بیان کرد: امروز در کل استان سیستان و بلوچستان تعداد 4100 واحد مسکونی محرومان به بهره برداری رسید و تحویل شخصیت های دوست داشتنی که حضرت امام راحل به توجه و حمایت آنان تاکید داشتند، شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در استان سیستان و بلوچستان علما اهل سنت در زمینه تامین تسهیلات قرض الحسنه جهت فراهم کردن مسکن برای محرومان همکاری مضاعفی با دولت داشتند که بیش از 5 هزار واحد مسکونی به احترام آنان تقدیم نیازمندان این منطقه می شود.

وی با اشاره به این که امروز جلوه ای از اهداف حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تحقق می یابد، تصریح کرد: 730 کیلومتر راه آهن از چابهار، نیکشهر، ایرانشهر، خاش به زاهدان و از آن جا به سر تا سر شبکه ریلی ایران متصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14600 واحد مسکونی محرومان در کل کشور افتتاح شد

14600 واحد مسکونی محرومان در کل کشور افتتاح شد