مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 14:252020-05-26اقتصادي

آبدانانی ها بیش از 5 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند


رییس کمیته امداد شهرستان آبدانان گفت: مردم نیکوکار این شهرستان سال گذشته حدود پنج میلیارد و 500 میلیون ریال زکات پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جاسمی عصر سه شنبه در نشست شورای زکات بخش مورموری که باحضور بخشدار مورموری و دیگر اعضاء شورای زکات در محل سالن اجتماعات بخشداری مورموری برگزار شد بیان کرد: این مبلغ زکات جمع آوری شده در همان روستاها و مناطقی که زکات پرداخت کرده اند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: با همه فرهنگ سازی ها و تبلیغاتی که در سالهای گذشته در زمینه ترویج زکات صورت گرفته است با اینحال این فریضه هنوز جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست نیاورده است.

رییس کمیته امداد شهرستان آبدانان به تمهیدات در نظر گرفته شده برای جمع آوری زکات در این شهرستان با توجه به برداشت محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: هم اکنون تعداد 168 نفر از عاملین زکات در این شهرستان آماده دریافت زکات از کشاورزان عزیز سطح شهرستان هستند.

بخشدار کلات مورموری نیز در این نشست با تقدیر از تلاشهای ستاد زکات مورموری بیان کرد: بخشداری مورموری و دیگر دستگاههای اجرایی در این بخش و دهیاری ها، آماده همکاری در زمینه جمع آوری زکات در این شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبدانانی ها بیش از 5 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

آبدانانی ها بیش از 5 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند