مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-26سياسي

قدردانی رییس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مشکلات فعالان اقتصادی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی از تلاش های رییس مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانینی با هدف رفع مشکلات فعالان اقتصادی تشکر کرد.

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی از تلاش های رییس مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانینی با هدف رفع مشکلات فعالان اقتصادی تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام غلامحسین شافعی به شرح زیر است: برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم احتراما به نمایندگی از سوی اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران وهمچنین فعالان اقتصادی بخش خصوصی بر خود لازم می دانم از تلاش های صادقانه و بی وقفه جنابعالی در جایگاه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در 12 سال اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاه علمی شما به مسائل بنیادین و زیربنایی کشور، در کنار پیگیری های مجدانه حضرتعالی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی، در تصویب قوانینی همچون بهبود مستمر فضای کسب و کار ، حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی ، افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی ، قانون تجارت و 10 ها قانون دیگر مرهون توجه خاص آن برادر عزیز و بزرگوار و اهتمام نمایندگان محترم مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مشکلات فعالان اقتصادی

قدردانی رییس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مشکلات فعالان اقتصادی