مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-26سياسي

نداشتن گواهی ایمنی ساختمان و آسانسور در کیش تاسف بار است


نداشتن گواهی ایمنی ساختمان و آسانسور در کیش سوال برانگیز و تاسفبار است.

- سعید صومعه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از حدود سال 1393 و تفویض اختیارات منطقه آزاد در حوزه استاندارد، در نهایت با دریافت آخرین مصوبه در اسفندماه سال 97 که با پیگیری سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز اداره استاندارد کیش اختیارات یک اداره کل استانی را دارد، ادامه داد: استاندارد بر اساس چهار محور اصلی اندازه شناسی ، تایید صلاحیت ، ارزیابی و تطبیق تعریف و پایه ریزی شده است بطوری که در تمام زمینه های زندگی بشری دارای اختیار عمل هستیم.

به گفته وی، در جزیره کیش به منظور تسهیل و تسریع در امور، خیلی از اقدامات که قبلاً نیازمند مراجعه متقاضیان به استان و یا مرکز بود، اکنون بدون بروکراسی های رایج اداری در استان ها، و بدون هیچ گونه محدودیتی در نوع کالا، امکان ترخیص کالا در منطقه و یا برای سرزمین اصلی در این اداره فراهم شده است و این تسهیلات، واردات به جزیره یا سرزمین اصلی و یا صادرات به خارج از کشور برای هرگونه کالا را نیز شامل می شود.

صومعه افزود: در حوزه نظارت بر اجرای استاندارد نیز که وظیفه ای منطقه ای محسوب می شود باید برای واحدهای تولیدی و دیگر موارد مشمول، با اختیارات اداره در منطقه قابل انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن گواهی ایمنی ساختمان و آسانسور در کیش تاسف بار است

نداشتن گواهی ایمنی ساختمان و آسانسور در کیش تاسف بار است