مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:002020-05-26سياسي

مدیر کل زندان های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران در دیدار با مددجویان بازداشتگاه اوین، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و عید عبادت و بندگی گفت: - همزمان با ایام عید سعید فطر، سید حشمت اله حیات الغیب در بازدید از بازداشتگاه اوین، با مدجویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران در دیدار با مددجویان بازداشتگاه اوین، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و عید عبادت و بندگی گفت: روزه دار پاداش روزه داری خویش و نگه داشتن نفس از گناه را در این روز عید دریافت می کند.

سیدحشمت اله حیات الغیب ادامه داد: خداوند یکی از ثمرات مهم روز عید فطر را تزکیه قرار داده است، یعنی کسانی که توفیق نیافتند طی یک ماه آنچنان که شایسته است روح خود را از آلودگی های خطا ها و اشتباهات تطهیر کنند، فرصت دارند در این عید مبارک به تزکیه بپردازند.

وی در این دیدار که مصادف با روز ملی نسیم مهر و حمایت از خانواده های زندانیان نیز بود، همچنین اظهار داشت: زندانی بودن سرپرست خانواده تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی دهد بلکه ممکن است آسیب های اجتماعی، روحی و اقتصادی نیز گریبانگیر خانواده اش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل زندان های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد

مدیر کل زندان های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد