مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:552020-05-26فرهنگي

کمک سازمان سینمایی به شرکت های پخش، لابراتوارها و سالن های خصوصی


مصوبات هفتمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما اعلام شد.

- ، هفتمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما، صبح امروز (سه شنبه ششم خرداد) به ریاست حسین انتظامی در سازمان سینمایی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، به شرکت های پخش که در سال 98 حداقل 2 فیلم اکران کرده باشند و سینماهای بخش خصوصی، لابراتوارها و استودیوهای صدا که پرسنل خود را در سال 99 اخراج نکرده باشند، معادل 3 برابر 23 درصد سهم کارفرما در لیست بیمه دی سال 98 کمک بلاعوض شود.

از شروط این حمایت ها، یک سان بودن نام کارگاه و نام موسسه دارای مجوز از سازمان سینمایی و همچنین ارائه لیست بیمه دی سال 98 و فروردین 99 حداکثر تا 10 تیر، حسب مورد به دفتر نظارت بر عرضه و نمایش یا دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی است که این زمان قابل تمدید نیست.

در این جلسه، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، گزارشی از اکران آنلاین فیلم ها ارائه کرد.

همچنین گزارشی از روند اجرای مصوبات قبلی کارگروه مانند کمک هزینه یک میلیون تومانی به 1700 عضو خانه سینما در دو نوبت ارائه و از همکاری مسئولانه خانه سینما قدردانی شد.

وام سیصد میلیونی به 21 فیلم متقاضی اکران نوروز، کمک 50 میلیونی به فیلم های اکران آنلاین و کمک 60 میلیون تومانی برای تبلیغات مجدد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک سازمان سینمایی به شرکت های پخش، لابراتوارها و سالن های خصوصی

کمک سازمان سینمایی به شرکت های پخش، لابراتوارها و سالن های خصوصی