مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:302020-05-26سياسي

شمه ای از زندگی سراسر باعزت پزشک شهید کهگیلویه و بویراحمدی


شهید دکتر قربانعلی جلیل پزشک متعهد کهگیلویه و بویراحمدی بود که در زندگی کوتاه و سراسر با عزت خود همواره زندگی را وقف انقلاب و نظام کرد و در تاریخ 6 خرداد 73 به خیل یاران شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج امروز سالروز شهادت انسانی اخلاق مدار و شجاع یعنی شهید دکتر  قربانعلی جلیل است یاد و نامش را گرامی می داریم و بر روح بلندش درود و صلوات می فرستیم امید است روز قیامت شرمنده نباشیم مختصری از زندگینامه شهید قربانعلی جلیل دوران کودکی و نوجوانی را همزمان با قیامها و مبارزات خونین سالهای 41 و 42 سپری نمود و روحیه جوانمردی، شجاعت، فداکاری و ایثار را از نامداران جد و تبارش به ارث داشت.

نام شهید: قربانعلی نام پدر:جانمحمد تاریخ تولد: 1340 محل تولد: روستای جلیل تاریخ شهادت:73/3/6 محل شهادت بیمارستان نمازی شیراز زیارتگاه روستای جلیل شهید دکتر قربانعلی جلیل در سال 1340 هجری شمسی در خانواده ای اصیل و مسلمان و شیعه مذهب در دامن کوهستان های شامخ استوار و پهن دشتهای سرسبز و خرم و دلیرپرور عشایر جلیل چشم به جهان گشود.

تحصیلات ابتدایی را در کنار خانواده و نزد برادرش به پایان رساند و سپس برای ادامه تحصیلات راهنمایی به شهرستان ممسنی(فهلیان) عزیمت نمود و با موفقیت تمام این دوران را پشت سر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمه ای از زندگی سراسر باعزت پزشک شهید کهگیلویه و بویراحمدی

شمه ای از زندگی سراسر باعزت پزشک شهید کهگیلویه و بویراحمدی